Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

ny blogg ._.

Av Pamela Nielsen - 26 juni 2011 22:58

hallooj, mina små vänner ^^

nemen, xd


asså, nu måste jag börja blogga mer ?

1.jag skapade en blogg och jag visste inte hur man gjorde.

2.jag skapade en blogg och visste hur man gjorde.

3.jag bloggade.

4.tillslut tröttnade jag.

5.skapade ny blogg.

6.lovade att jag skulle blogga mer.

7. tog bort bloggen.

8.gjorde ny.

9. blev den av ?

10. NEJ!


asså, jag måste börja blogga mer ._.

jajajja, jag börjar att berätta min dag, hihiihihi :']


jaja, jag börjar med att jag och ina, 

var uppe till 4 typ på morgonen..

jao, jag var lite trött, sen.. xd

AJJAJA, sen vaknade vi som alla andra gör på 

morgonen..

Vi gick upp och var inne lite på datan och försökte göra en barn blogg...

HAHA, jag vet, vi är barnsliga :']

hiih.

sen åt vi våfflor,

-'MUMS!

hihi,

det var goott.

sen kom jag faktiskt inte ihåg vad vi gjorde

antingen datan...

eller...

ne, jag vet inte.. 

sen iaf, åkte vi hem till lina, vi sjöng på vägen hem till henne..

sen blev det ett bråk där, jag vet inte om vi är vänner ?

höhö, det är bara ett barnsligt bråk, 

som alla andra gör, u know ? 

höhö, sen cykla jag hem o nu lyssna jag på

born to be somebody-justin bieber.

höhö, nÄ ! 

jag bryr mig inte om vad ni tycker. 

han är iaf inte bög. 

som, nästan alla säger. 

Jag gillar inte honom, men jag gillar hans låtar

och det är mitt val, så fuck u motherfucker :']

JAJAJJAJAJ, ska nog sluta skriva inann jag får fwejsdnfdeskawhfn i händerna ;d

pusshai

/pameli[L]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pamela Nielsen - 27 juni 2011 15:37

halloj, mina små gullungar :']   idag ska jag knappt göra nått. ;o så inget att prata om det.. jo, jag har varit deppig ida.. och så har jag ätit calipo eller hur det stavas, en glass för dem som inte vet det..   JOJOJOJOJO, JAG FICK ...

Presentation


pamelaannaemmanielsenpampamelipimellasnuttepluttepysslingsötipötihavsäpplepamizpamis♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards